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act.comm.c
act.informative.c
act.item.c
act.movement.c
act.offensive.c
act.other.c
act.social.c
act.wizard.c
alias.c
ban.c
boards.c
castle.c
class.c
comm.c
config.c
constants.c
db.c
fight.c
graph.c
handler.c
house.c
interpreter.c
limits.c
magic.c
mail.c
mobact.c
modify.c
objsave.c
olc.c
random.c
shop.c
spec_assign.c
spec_procs.c
spell_parser.c
spells.c
utils.c
weather.c
Global Functions
ASSIGNMOB() : spec_assign.c
ASSIGNOBJ() : spec_assign.c
ASSIGNROOM() : spec_assign.c
Board_display_msg() : boards.c
Board_load_board() : boards.c
Board_remove_msg() : boards.c
Board_reset_board() : boards.c
Board_save_board() : boards.c
Board_show_board() : boards.c
Board_write_message() : boards.c
CAP() : utils.c
CastleGuard() : castle.c
Crash_calculate_rent() : objsave.c
Crash_clean_file() : objsave.c
Crash_crashsave() : objsave.c
Crash_cryosave() : objsave.c
Crash_delete_crashfile() : objsave.c
Crash_delete_file() : objsave.c
Crash_extract_expensive() : objsave.c
Crash_extract_norent_eq() : objsave.c
Crash_extract_norents() : objsave.c
Crash_extract_objs() : objsave.c
Crash_idlesave() : objsave.c
Crash_is_unrentable() : objsave.c
Crash_listrent() : objsave.c
Crash_load() : objsave.c
Crash_offer_rent() : objsave.c
Crash_rent_deadline() : objsave.c
Crash_rentsave() : objsave.c
Crash_report_rent() : objsave.c
Crash_report_unrentables() : objsave.c
Crash_restore_weight() : objsave.c
Crash_save() : objsave.c
Crash_save_all() : objsave.c
Crash_write_rentcode() : objsave.c
DicknDavid() : castle.c
House_boot() : house.c
House_can_enter() : house.c
House_crashsave() : house.c
House_delete_file() : house.c
House_get_filename() : house.c
House_list_guests() : house.c
House_listrent() : house.c
House_load() : house.c
House_restore_weight() : house.c
House_save() : house.c
House_save_all() : house.c
House_save_control() : house.c
James() : castle.c
MAX() : utils.c
MIN() : utils.c
Obj_from_store() : objsave.c
Obj_to_store() : objsave.c
Read_Invalid_List() : ban.c
VALID_EDGE() : graph.c
Valid_Name() : ban.c
_parse_name() : interpreter.c
_write_one_node() : ban.c
act() : comm.c
add_follower() : utils.c
add_to_list() : shop.c
advance_level() : class.c
affect_from_char() : handler.c
affect_join() : handler.c
affect_modify() : handler.c
affect_remove() : handler.c
affect_to_char() : handler.c
affect_total() : handler.c
affect_update() : magic.c
affected_by_spell() : handler.c
age() : utils.c
another_hour() : weather.c
any_one_arg() : interpreter.c
appear() : fight.c
apply_ac() : handler.c
asciiflag_conv() : db.c
assign_kings_castle() : castle.c
assign_mobiles() : spec_assign.c
assign_objects() : spec_assign.c
assign_rooms() : spec_assign.c
assign_the_shopkeepers() : shop.c
auto_equip() : objsave.c
backstab_mult() : class.c
bank() : spec_procs.c
banzaii() : castle.c
basic_mud_log() : utils.c
bfs_clear_queue() : graph.c
bfs_dequeue() : graph.c
bfs_enqueue() : graph.c
block_way() : castle.c
boot_db() : db.c
boot_social_messages() : act.social.c
boot_the_shops() : shop.c
boot_world() : db.c
build_player_index() : db.c
buy_price() : shop.c
call_magic() : spell_parser.c
can_modify() : olc.c
can_take_obj() : act.item.c
cast_spell() : spell_parser.c
castle_cleaner() : castle.c
castle_twin_proc() : castle.c
change_alignment() : fight.c
char_from_room() : handler.c
char_to_room() : handler.c
char_to_store() : db.c
check_autowiz() : limits.c
check_idle_passwords() : comm.c
check_idling() : limits.c
check_killer() : fight.c
check_object() : db.c
check_object_level() : db.c
check_object_spell_number() : db.c
check_start_rooms() : db.c
checkpointing() : comm.c
circle_follow() : utils.c
circle_random() : random.c
circle_sleep() : comm.c
circle_srandom() : random.c
cityguard() : spec_procs.c
cleaning() : castle.c
clearMemory() : mobact.c
clear_char() : db.c
clear_object() : db.c
close_socket() : comm.c
command_interpreter() : interpreter.c
compare_spells() : spec_procs.c
compute_armor_class() : fight.c
core_dump_real() : utils.c
count_alias_records() : db.c
count_hash_records() : db.c
count_pages() : modify.c
create_char() : db.c
create_entry() : db.c
create_money() : handler.c
create_obj() : db.c
cryogenicist() : objsave.c
customer_string() : shop.c
dam_message() : fight.c
damage() : fight.c
death_cry() : fight.c
delete_doubledollar() : interpreter.c
diag_char_to_char() : act.informative.c
dice() : utils.c
die() : fight.c
die_follower() : utils.c
discrete_load() : db.c
do_action() : act.social.c
do_advance() : act.wizard.c
do_alias() : interpreter.c
do_assist() : act.offensive.c
do_at() : act.wizard.c
do_auto_exits() : act.informative.c
do_backstab() : act.offensive.c
do_ban() : ban.c
do_bash() : act.offensive.c
do_cast() : spell_parser.c
do_color() : act.informative.c
do_commands() : act.informative.c
do_consider() : act.informative.c
do_date() : act.wizard.c
do_dc() : act.wizard.c
do_diagnose() : act.informative.c
do_display() : act.other.c
do_doorcmd() : act.movement.c
do_drink() : act.item.c
do_drop() : act.item.c
do_eat() : act.item.c
do_echo() : act.wizard.c
do_enter() : act.movement.c
do_equipment() : act.informative.c
do_examine() : act.informative.c
do_exits() : act.informative.c
do_flee() : act.offensive.c
do_follow() : act.movement.c
do_force() : act.wizard.c
do_gecho() : act.wizard.c
do_gen_comm() : act.comm.c
do_gen_door() : act.movement.c
do_gen_ps() : act.informative.c
do_gen_tog() : act.other.c
do_gen_write() : act.other.c
do_get() : act.item.c
do_give() : act.item.c
do_gold() : act.informative.c
do_goto() : act.wizard.c
do_grab() : act.item.c
do_group() : act.other.c
do_gsay() : act.comm.c
do_hcontrol() : house.c
do_help() : act.informative.c
do_hide() : act.other.c
do_hit() : act.offensive.c
do_house() : house.c
do_insult() : act.social.c
do_inventory() : act.informative.c
do_invis() : act.wizard.c
do_kick() : act.offensive.c
do_kill() : act.offensive.c
do_last() : act.wizard.c
do_leave() : act.movement.c
do_levels() : act.informative.c
do_load() : act.wizard.c
do_look() : act.informative.c
do_move() : act.movement.c
do_not_here() : act.other.c
do_npc_rescue() : castle.c
do_olc() : olc.c
do_order() : act.offensive.c
do_page() : act.comm.c
do_poofset() : act.wizard.c
do_pour() : act.item.c
do_practice() : act.other.c
do_purge() : act.wizard.c
do_put() : act.item.c
do_qcomm() : act.comm.c
do_quit() : act.other.c
do_reboot() : db.c
do_remove() : act.item.c
do_reply() : act.comm.c
do_report() : act.other.c
do_rescue() : act.offensive.c
do_rest() : act.movement.c
do_restore() : act.wizard.c
do_return() : act.wizard.c
do_save() : act.other.c
do_say() : act.comm.c
do_score() : act.informative.c
do_send() : act.wizard.c
do_set() : act.wizard.c
do_show() : act.wizard.c
do_shutdown() : act.wizard.c
do_simple_move() : act.movement.c
do_sit() : act.movement.c
do_skillset() : modify.c
do_sleep() : act.movement.c
do_sneak() : act.other.c
do_snoop() : act.wizard.c
do_spec_comm() : act.comm.c
do_split() : act.other.c
do_stand() : act.movement.c
do_start() : class.c
do_stat() : act.wizard.c
do_stat_character() : act.wizard.c
do_stat_object() : act.wizard.c
do_stat_room() : act.wizard.c
do_steal() : act.other.c
do_switch() : act.wizard.c
do_syslog() : act.wizard.c
do_teleport() : act.wizard.c
do_tell() : act.comm.c
do_time() : act.informative.c
do_title() : act.other.c
do_toggle() : act.informative.c
do_track() : graph.c
do_trans() : act.wizard.c
do_unban() : ban.c
do_ungroup() : act.other.c
do_use() : act.other.c
do_users() : act.informative.c
do_visible() : act.other.c
do_vnum() : act.wizard.c
do_vstat() : act.wizard.c
do_wake() : act.movement.c
do_wear() : act.item.c
do_weather() : act.informative.c
do_where() : act.informative.c
do_who() : act.informative.c
do_wield() : act.item.c
do_wimpy() : act.other.c
do_wizlock() : act.wizard.c
do_wiznet() : act.wizard.c
do_wizutil() : act.wizard.c
do_write() : act.comm.c
do_zreset() : act.wizard.c
dump() : spec_procs.c
echo_off() : comm.c
echo_on() : comm.c
end_read_list() : shop.c
equip_char() : handler.c
evaluate_expression() : shop.c
evaluate_operation() : shop.c
extract_char() : handler.c
extract_char_final() : handler.c
extract_obj() : handler.c
extract_pending_chars() : handler.c
fido() : spec_procs.c
file_to_string() : db.c
file_to_string_alloc() : db.c
fill_word() : interpreter.c
find_action() : act.social.c
find_alias() : interpreter.c
find_all_dots() : handler.c
find_board() : boards.c
find_char_in_index() : mail.c
find_class_bitvector() : class.c
find_command() : interpreter.c
find_door() : act.movement.c
find_eq_pos() : act.item.c
find_exdesc() : act.informative.c
find_first_step() : graph.c
find_guard() : castle.c
find_house() : house.c
find_name() : interpreter.c
find_npc_by_name() : castle.c
find_oper_num() : shop.c
find_skill_num() : spell_parser.c
find_slot() : boards.c
find_target_room() : act.wizard.c
flush_queues() : comm.c
fname() : handler.c
forget() : mobact.c
fread_action() : act.social.c
fread_string() : db.c
free_alias() : interpreter.c
free_char() : db.c
free_obj() : db.c
fry_victim() : castle.c
gain_condition() : limits.c
gain_exp() : limits.c
gain_exp_regardless() : limits.c
game_loop() : comm.c
gen_board() : boards.c
gen_receptionist() : objsave.c
generic_find() : handler.c
get_bind_addr() : comm.c
get_char_num() : handler.c
get_char_room() : handler.c
get_char_room_vis() : handler.c
get_char_vis() : handler.c
get_char_world_vis() : handler.c
get_check_money() : act.item.c
get_filename() : utils.c
get_from_container() : act.item.c
get_from_q() : comm.c
get_from_room() : act.item.c
get_hash_obj_vis() : shop.c
get_id_by_name() : db.c
get_line() : utils.c
get_max_players() : comm.c
get_name_by_id() : db.c
get_number() : handler.c
get_obj_in_list_num() : handler.c
get_obj_in_list_vis() : handler.c
get_obj_num() : handler.c
get_obj_vis() : handler.c
get_object_in_equip_vis() : handler.c
get_one_line() : db.c
get_player_vis() : handler.c
get_ptable_by_name() : db.c
get_purchase_obj() : shop.c
get_selling_obj() : shop.c
get_slide_obj_vis() : shop.c
get_victim() : castle.c
give_find_vict() : act.item.c
graf() : limits.c
group_gain() : fight.c
guild() : spec_procs.c
guild_guard() : spec_procs.c
half_chop() : interpreter.c
handle_detailed_list() : shop.c
has_boat() : act.movement.c
has_key() : act.movement.c
has_mail() : mail.c
hcontrol_build_house() : house.c
hcontrol_destroy_house() : house.c
hcontrol_list_houses() : house.c
hcontrol_pay_house() : house.c
heartbeat() : comm.c
hit() : fight.c
hit_gain() : limits.c
how_good() : spec_procs.c
hsort() : db.c
hunt_victim() : graph.c
hupsig() : comm.c
index_boot() : db.c
index_mail() : mail.c
init_boards() : boards.c
init_char() : db.c
init_game() : comm.c
init_socket() : comm.c
init_spell_levels() : class.c
interpret_espec() : db.c
invalid_align() : handler.c
invalid_class() : class.c
is_abbrev() : interpreter.c
is_empty() : db.c
is_number() : interpreter.c
is_ok() : shop.c
is_ok_char() : shop.c
is_open() : shop.c
is_tell_ok() : act.comm.c
is_trash() : castle.c
isbanned() : ban.c
isname() : handler.c
janitor() : spec_procs.c
jerry() : castle.c
king_welmar() : castle.c
level_exp() : class.c
list_all_shops() : shop.c
list_char_to_char() : act.informative.c
list_detailed_shop() : shop.c
list_obj_to_char() : act.informative.c
list_object() : shop.c
list_one_char() : act.informative.c
list_skills() : spec_procs.c
load_banned() : ban.c
load_char() : db.c
load_help() : db.c
load_messages() : fight.c
load_zones() : db.c
log_death_trap() : utils.c
log_zone_error() : db.c
look_at_char() : act.informative.c
look_at_room() : act.informative.c
look_at_target() : act.informative.c
look_in_direction() : act.informative.c
look_in_obj() : act.informative.c
mag_affects() : magic.c
mag_alter_objs() : magic.c
mag_areas() : magic.c
mag_assign_spells() : spell_parser.c
mag_creations() : magic.c
mag_damage() : magic.c
mag_groups() : magic.c
mag_manacost() : spell_parser.c
mag_masses() : magic.c
mag_materials() : magic.c
mag_objectmagic() : spell_parser.c
mag_points() : magic.c
mag_savingthrow() : magic.c
mag_summons() : magic.c
mag_unaffects() : magic.c
magic_user() : spec_procs.c
main() : comm.c
make_corpse() : fight.c
make_prompt() : comm.c
mana_gain() : limits.c
mayor() : spec_procs.c
member_of_royal_guard() : castle.c
member_of_staff() : castle.c
mobile_activity() : mobact.c
money_desc() : handler.c
move_gain() : limits.c
mud_time_passed() : utils.c
mudlog() : utils.c
my_signal() : comm.c
name_from_drinkcon() : act.item.c
name_to_drinkcon() : act.item.c
nanny() : interpreter.c
new_descriptor() : comm.c
next_page() : modify.c
nonblock() : comm.c
npc_steal() : spec_procs.c
num_pc_in_room() : utils.c
number() : utils.c
obj_from_char() : handler.c
obj_from_obj() : handler.c
obj_from_room() : handler.c
obj_to_char() : handler.c
obj_to_obj() : handler.c
obj_to_room() : handler.c
object_list_new_owner() : handler.c
ok_damage_shopkeeper() : shop.c
ok_pick() : act.movement.c
ok_shop_room() : shop.c
olc_bitvector() : olc.c
olc_interpreter() : olc.c
olc_set_show() : olc.c
olc_string() : olc.c
one_argument() : interpreter.c
one_word() : interpreter.c
open_logfile() : comm.c
page_string() : modify.c
paginate_string() : modify.c
parse_class() : class.c
parse_enhanced_mob() : db.c
parse_espec() : db.c
parse_ip() : comm.c
parse_mobile() : db.c
parse_object() : db.c
parse_room() : db.c
parse_simple_mob() : db.c
perform_act() : comm.c
perform_alias() : interpreter.c
perform_complex_alias() : interpreter.c
perform_drop() : act.item.c
perform_drop_gold() : act.item.c
perform_dupe_check() : interpreter.c
perform_get_from_container() : act.item.c
perform_get_from_room() : act.item.c
perform_give() : act.item.c
perform_give_gold() : act.item.c
perform_group() : act.other.c
perform_group_gain() : fight.c
perform_immort_invis() : act.wizard.c
perform_immort_vis() : act.wizard.c
perform_immort_where() : act.informative.c
perform_mag_groups() : magic.c
perform_mortal_where() : act.informative.c
perform_move() : act.movement.c
perform_put() : act.item.c
perform_remove() : act.item.c
perform_set() : act.wizard.c
perform_socket_read() : comm.c
perform_socket_write() : comm.c
perform_subst() : comm.c
perform_tell() : act.comm.c
perform_violence() : fight.c
perform_wear() : act.item.c
pet_shops() : spec_procs.c
peter() : castle.c
point_update() : limits.c
pop() : shop.c
pop_free_list() : mail.c
postmaster() : mail.c
postmaster_check_mail() : mail.c
postmaster_receive_mail() : mail.c
postmaster_send_mail() : mail.c
print_group() : act.other.c
print_object_location() : act.informative.c
print_zone_to_buf() : act.wizard.c
process_input() : comm.c
process_output() : comm.c
prune_crlf() : utils.c
puff() : spec_procs.c
push() : shop.c
push_free_list() : mail.c
raw_kill() : fight.c
read_aliases() : alias.c
read_delete() : mail.c
read_from_file() : mail.c
read_line() : shop.c
read_list() : shop.c
read_mobile() : db.c
read_object() : db.c
read_shop_message() : shop.c
read_type_list() : shop.c
real_mobile() : db.c
real_object() : db.c
real_room() : db.c
real_time_passed() : utils.c
reap() : comm.c
reboot_wizlists() : db.c
receptionist() : objsave.c
record_usage() : comm.c
remember() : mobact.c
renum_world() : db.c
renum_zone_table() : db.c
replace_string() : fight.c
reread_wizlists() : comm.c
reserved_word() : interpreter.c
reset_char() : db.c
reset_time() : db.c
reset_zone() : db.c
roll_real_abils() : class.c
same_obj() : shop.c
sanity_check() : comm.c
save_char() : db.c
save_etext() : db.c
saving_throws() : class.c
say_spell() : spell_parser.c
scan_file() : mail.c
search_block() : interpreter.c
sell_price() : shop.c
send_to_all() : comm.c
send_to_char() : comm.c
send_to_outdoor() : comm.c
send_to_room() : comm.c
set_fighting() : fight.c
set_sendbuf() : comm.c
set_title() : limits.c
setup_dir() : db.c
setup_log() : comm.c
shop_keeper() : shop.c
shop_producing() : shop.c
shopping_buy() : shop.c
shopping_list() : shop.c
shopping_sell() : shop.c
shopping_value() : shop.c
show_obj_to_char() : act.informative.c
show_shops() : shop.c
show_string() : modify.c
signal_setup() : comm.c
skill_message() : fight.c
skill_name() : spell_parser.c
skip_spaces() : interpreter.c
slide_obj() : shop.c
smash_tilde() : modify.c
snake() : spec_procs.c
solo_gain() : fight.c
sort_commands() : act.informative.c
sort_keeper_objs() : shop.c
sort_spells() : spec_procs.c
special() : interpreter.c
spell_charm() : spells.c
spell_create_water() : spells.c
spell_detect_poison() : spells.c
spell_enchant_weapon() : spells.c
spell_identify() : spells.c
spell_level() : spell_parser.c
spell_locate_object() : spells.c
spell_recall() : spells.c
spell_summon() : spells.c
spell_teleport() : spells.c
spello() : spell_parser.c
sprintbit() : utils.c
sprinttype() : utils.c
stop_fighting() : fight.c
stop_follower() : utils.c
stop_snooping() : act.wizard.c
store_mail() : mail.c
store_to_char() : db.c
str_cmp() : utils.c
str_dup() : utils.c
string_add() : modify.c
string_write() : modify.c
strn_cmp() : utils.c
thaco() : class.c
thief() : spec_procs.c
tim() : castle.c
timeadd() : comm.c
timediff() : comm.c
times_message() : shop.c
title_female() : class.c
title_male() : class.c
tom() : castle.c
top() : shop.c
touch() : utils.c
trade_with() : shop.c
training_master() : castle.c
transaction_amt() : shop.c
two_arguments() : interpreter.c
unequip_char() : handler.c
unrestrict_game() : comm.c
unused_spell() : spell_parser.c
update_char_objects() : handler.c
update_obj_file() : objsave.c
update_object() : handler.c
update_pos() : fight.c
vnum_mobile() : db.c
vnum_object() : db.c
wear_message() : act.item.c
weather_and_time() : weather.c
weather_change() : weather.c
weight_change_object() : act.item.c
write_aliases() : alias.c
write_ban_list() : ban.c
write_to_descriptor() : comm.c
write_to_file() : mail.c
write_to_output() : comm.c
write_to_q() : comm.c
zone_update() : db.c
Global Variables
ACMD_EXAMINE : boards.c
ACMD_LOOK : boards.c
ACMD_READ : boards.c
ACMD_REMOVE : boards.c
ACMD_WRITE : boards.c
ACTNULL : comm.c
CastleGuard : castle.c
DFLT_DIR : config.c
DFLT_IP : config.c
DFLT_PORT : config.c
DicknDavid : castle.c
GREETINGS : db.c
HCONTROL_FORMAT : house.c
James : castle.c
LOGNAME : config.c
MENU : config.c
NOEFFECT : config.c
NOPERSON : config.c
OK : config.c
START_MESSG : config.c
WELC_MESSG : config.c
action_bits : constants.c
affected_bits : constants.c
apply_types : constants.c
arg : db.c
attack_hit_text : fight.c
auto_save : config.c
autosave_time : config.c
background : db.c
ban_list : ban.c
ban_types : ban.c
bank : spec_procs.c
board_info : boards.c
boot_time : db.c
buf : db.c
buf1 : db.c
buf2 : db.c
buf_largecount : comm.c
buf_overflows : comm.c
buf_switches : comm.c
bufpool : comm.c
character_list : db.c
circle_reboot : comm.c
circle_restrict : db.c
circle_shutdown : comm.c
circlemud_version : constants.c
cityguard : spec_procs.c
class_abbrevs : class.c
class_menu : class.c
cleaning : castle.c
cmd_door : act.movement.c
cmd_emote : shop.c
cmd_info : interpreter.c
cmd_puke : shop.c
cmd_say : shop.c
cmd_slap : shop.c
cmd_sort_info : act.informative.c
cmd_tell : shop.c
color_liquid : constants.c
combat_list : fight.c
con_app : constants.c
connected_types : constants.c
container_bits : constants.c
crash_file_timeout : config.c
credits : db.c
cryogenicist : spec_assign.c
ctypes : act.informative.c
descriptor_list : comm.c
dex_app : constants.c
dex_app_skill : constants.c
dirs : constants.c
donation_room_1 : config.c
donation_room_2 : config.c
donation_room_3 : config.c
drink_aff : constants.c
drinknames : constants.c
drinks : constants.c
dts_are_dumps : config.c
dummy_mob : db.c
dump : spec_procs.c
equipment_types : constants.c
exit_bits : constants.c
extra_bits : constants.c
extractions_pending : handler.c
fido : spec_procs.c
fight_messages : db.c
file_end_pos : mail.c
fill : interpreter.c
flags_door : act.movement.c
free_list : mail.c
free_rent : config.c
frozen_start_room : config.c
fullness : constants.c
gen_board : spec_assign.c
genders : constants.c
guild : spec_procs.c
guild_guard : spec_procs.c
guild_info : class.c
handbook : db.c
help : db.c
help_table : db.c
holler_move_cost : config.c
house_control : house.c
idle_max_level : config.c
idle_rent_time : config.c
idle_void : config.c
immlist : db.c
immort_start_room : config.c
imotd : db.c
info : db.c
int_app : constants.c
invalid_list : ban.c
item_types : constants.c
janitor : spec_procs.c
jerry : castle.c
king_welmar : castle.c
length : modify.c
level_can_shout : config.c
load_into_inventory : config.c
logfile : comm.c
logtypes : act.wizard.c
mag_summon_fail_msgs : magic.c
mag_summon_msgs : magic.c
magic_user : spec_procs.c
mail_index : mail.c
max_bad_pws : config.c
max_exp_gain : config.c
max_exp_loss : config.c
max_filesize : config.c
max_npc_corpse_time : config.c
max_obj_save : config.c
max_pc_corpse_time : config.c
max_players : comm.c
max_playing : config.c
mayor : spec_procs.c
min_rent_cost : config.c
min_wizlist_lev : config.c
mini_mud : db.c
mob_index : db.c
mob_proto : db.c
month_name : constants.c
mortal_start_room : config.c
motd : db.c
movement_loss : constants.c
msg_index : boards.c
msg_storage : boards.c
msg_storage_taken : boards.c
nameserver_is_slow : config.c
news : db.c
next_combat_list : fight.c
no_mail : db.c
no_rent_check : db.c
no_specials : comm.c
npc_class_types : constants.c
null_time : comm.c
num_invalid : ban.c
num_of_cmds : act.informative.c
num_of_houses : house.c
num_of_msgs : boards.c
obj_index : db.c
obj_proto : db.c
object_list : db.c
olc_ch : olc.c
olc_commands : olc.c
olc_modes : olc.c
operator_str : shop.c
pc_class_types : class.c
pet_shops : spec_procs.c
peter : castle.c
pk_allowed : config.c
player_bits : constants.c
player_fl : db.c
player_table : db.c
policies : db.c
position_types : constants.c
postmaster : spec_assign.c
prac_params : class.c
prac_types : spec_procs.c
preference_bits : constants.c
pt_allowed : config.c
puff : spec_procs.c
r_frozen_start_room : db.c
r_immort_start_room : db.c
r_mortal_start_room : db.c
receptionist : spec_assign.c
rent_file_timeout : config.c
reserved : interpreter.c
reset_q : db.c
rev_dir : constants.c
room_bits : constants.c
scheck : comm.c
sector_types : constants.c
set_fields : act.wizard.c
shop_bits : shop.c
shop_index : shop.c
shop_keeper : shop.c
siteok_everyone : config.c
snake : spec_procs.c
soc_mess_list : act.social.c
spell_info : spell_parser.c
spell_sort_info : spec_procs.c
str_app : constants.c
string_fields : modify.c
syls : spell_parser.c
thief : spec_procs.c
tics : comm.c
tim : castle.c
time_info : db.c
tom : castle.c
top_idnum : db.c
top_of_helpt : db.c
top_of_mobt : db.c
top_of_objt : db.c
top_of_p_file : db.c
top_of_p_table : db.c
top_of_world : db.c
top_of_zone_table : db.c
top_shop : shop.c
track_through_doors : config.c
trade_letters : shop.c
training_master : castle.c
unused_spellname : spell_parser.c
use_autowiz : config.c
wear_bits : constants.c
weather_info : db.c
weekdays : constants.c
where : constants.c
wis_app : constants.c
wizlist : db.c
world : db.c
zone_table : db.c
Defined Types
struct bfs_queue_struct : graph.c
struct dam_weapon_type : fight.c
struct set_struct : act.wizard.c
struct show_struct : act.wizard.c
struct social_messg : act.social.c
struct sort_struct : act.informative.c
struct syllable : spell_parser.c